Бизнис

Предиктивната аналитика станува клучна алатка за бизнисите што сакаат да ја „прочитаат“ иднината

Во компаниите ширум светот предиктивната аналитика станува главна алатка за носење стратешки одлуки. Наместо реактивно управување, бизнисите сè повеќе ги користат податоците од минатото за да откријат идни трендови, ризици и можности – од предвидување побарувачка до откривање измами. Анализата на обрасци и машинското учење им овозможуваат на организациите да ги намалат загубите, подобро да ги планираат ресурсите и да дејствуваат проактивно.

Експертите велат дека предиктивните модели веќе ја менуваат логиката во финансии, е-трговија, маркетинг, производство и туризам. Компаниите што ги користат овие технологии обезбедуваат поголема сигурност, прецизност и конкурентска предност, создавајќи ја иднината пред таа да се случи.


Целата анализа на професорката Цветкоска, прочитајте ја на ЛИНКОТ

 

ПРЕПОРАЧАНО

Најчитано