Финансии / Банкарство
КАПИТАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ – КАКО ГО ПРАВИ ТОА ШВАЈЦАРИЈА?
Пред неколку дена низ светот проструи веста дека Швајцарија ја заврши изградбата на Готхард тунелот, најдолгиот железнички тунел во светот. Еве некои факти за овој тунел:
- Должина на тунелот е 57 километри и за 3 километри е подолг од досега најдолгиот ваков тунел што е во Јапонија.
- Тунелот во Швајцарија поминува под Алпите и е тунел што е најдлабоко под површината на земјата, цели 2,5 километри под површината
- Градежните работи на тунелот траеле 17 години
- При изградбата на тунелот биле ископани 28 милиони тони камења
- Најголем дел од работниците што учествувале во изградбата на тунелот биле италијанци (29%), потоа австријци (17%), швајцарци (14%), германци (12%) и други.
- Трошокот за изградба на тунелот бил 11 милијарди евра.
- Возовите ќе можат да возат низ тунелот со максимална брзина од 248 километри на час.
- Се проценува дека дневно низ тунелот ќе поминуваат 260 товарни возови и 65 патнички возови.
- Со новиот тунел, патувањето од Цирих до Милано ќе се скрати за околу еден час.
- Иако изградбата на тунелот е завршена сега, тој ќе биде пуштен во употреба во декември годинава.
Ете како изгледаат капиталните инвестиции кога тоа го прави Швајцарија.