Page 5 - WICE - wine ice-cream
P. 5
ИНТЕРВЈУ
Во моментов имаме развиено
4 сладоледи од вино, односно
две класични и две вегански
верзии. Во портфолиото на
класичен вински сладолед ги
имаме мерло (чоколадо и виш-
на) и ризлинг (ванила и мали-
на). Во портфолиото на веган-
ски производи имаме сорбети
кои вклучуваат лимон шприц
и мимоза (инспириран по кок-
телот мимоза кој содржи вино
ризлинг, паста од портокал и
вкус на ментол). Сите сладоле- Марија Петрушеска, технолог
ди се направени со 50 % вино
и содржат алкохол во крајниот
производ од границите на Македонија, односно
балканските земји од регионот. Се наде-
вам дека на следното интервјуирање би
тив во земјава е бидејќи тука имав многу ви кажале нешто повеќе за тоа.
подобри услови за развој на производ-
ството отколку во странство. Специфич- За крај на ова интервју, да се врати-
но, сметам дека иако нашава држава ме на сладоледот со вино. Какви видови
има уште долг пат додека да го достиг- има, каде може да се набави и која е це-
не нивото на високоразвиените држави, ната?
младите се клучна алка за овој процес да
успее. Секој од нас треба да придонесе за Мак.Стартап (М. Петрушевска): Во
развојот на државава бидејќи тој развој моментов имаме развиено 4 сладоледи
на крајот на денот потекнува од нас како од вино, односно две класични и две ве-
индивидуи и од трудот вложен за про- гански верзии. Во портфолиото на кла-
мените да се случат кои би ја движеле сичен вински сладолед ги имаме мерло
државава напред. Затоа мојата порака е (чоколадо и вишна) и ризлинг (ванила и
прво да ѝ дадат шанса на државава пред малина). Во портфолиото на вегански
да одлучат да се иселат од неа бидејќи производи имаме сорбети кои вклучува-
на крајот на денот имаме само една та- ат лимон шприц и мимоза (инспириран
тковина. по коктелот мимоза кој содржи вино
ризлинг, паста од портокал и вкус на
Какви се плановите на вашиот стар- ментол). Сите сладоледи се направени со
тап за иднината? 50 % вино и содржат алкохол во крајниот
производ. Се одликуваат со специфичен
Мак.Стартап (С. Ѓорческа): Како што вкус кој може да се доживее како нов
рековте, ние сме стартап кој допрва тре- начин на консумирање вино – во форма
ба да се развива и да расте и, впрочем, на сладолед. Можете да ги најдете во
и во тоа е магијата, што ние како млади супермаркетите на Тинекс, Тамаро или
ентузијасти не познаваме граници, на- пак во ХоРеКа-секторот. Започнавме со
шите соништа постепено ги реализира- активна продажба од април 2023 година
ме. Наша голема желба е да постигнеме и до сега сме раширени во 14 градови и
успех во светски рамки и да бидеме ам- сме задоволни од брзиот раст. Цените
басадори на нашава татковина. Но, како варираат во зависност од локалите и од
први чекори што ги преземавме се ши- градовите, но можеме да кажеме дека
рење на домашниот пазар, како и надвор цената е добро прифатена на пазарот.
56 јули/август 2023